Hier vind je onze actuele voorraad. Heb je een vraag over een bepaalde auto? Vul dan het formulier in of neem rechtstreeks contact met ons op.
Lexus LBX
- airco (automatisch)
- alcantara interieurdelen
- Apple Carplay/Android Auto
- lederen/alcantara bekleding
- lichtmetalen velgen 18"
- voorstoelen verwarmd
Kenteken | NL Z-434-DG |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2024 |
Kleur | Sonic copper prem.met./ black roof-hood |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Half leder / alcantara |
Aantal cilinders | 3 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1490 CC |
Datum deel 1a | 12-03-2024 |
---|---|
Gewicht | 1255 Kg |
Max trekgewicht | 750 Kg |
Motorinhoud | 1.5 Liter |
---|---|
Verbruik per 100 km | 4,6 Liter |
Vermogen | 136 pk (100 kw) |
airco (automatisch) |
alcantara interieurdelen |
Apple Carplay/Android Auto |
lederen/alcantara bekleding |
lichtmetalen velgen 18" |
voorstoelen verwarmd |
achteruitrijcamera |
Advanced pakket |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
audio installatie premium |
autonome parkeerfunctie |
Autonomous Emergency Braking |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
binnenspiegel automatisch dimmend |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
bots herkenning en activatie |
bots waarschuwing systeem |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
connected services |
cruise control adaptief |
DAB ontvanger |
dodehoek detectie |
draadloze telefoonlader |
elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing |
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
extra getint glas |
full-LED koplampen |
head-up display |
hoofd airbag(s) voor |
keyless entry |
koplampen adaptief |
kruisend verkeer detectie |
kunstlederen stuurwiel |
lederen versnellingspook |
LED mistlampen |
lendesteunen (verstelbaar) |
multimedia-voorbereiding |
multimedia scherm klein |
parkeer assistent |
parkeersensor achter |
parkeersensor voor |
passagiersairbag |
passagiersstoel in hoogte verstelbaar |
Premium Pack |
regensensor |
rijstrooksensor met correctie |
schakelmogelijkheid aan stuurwiel |
sfeerverlichting |
Sonic Copper / Black (2YF) |
sportstoelen |
spraakbediening |
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
Tech Pack |
uitstap waarschuwing |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
volledig digitaal instrumentenpaneel |
WiFi voorbereiding |
zij airbag(s) voor |
100% onderhouden Weblabel
- Deze auto heeft een volledige onderhoudshistorie die is uitgevoerd zoals de fabrikant heeft voorgeschreven
- Daardoor weet u dat er op dit moment geen sprake is van achterstallig onderhoud
- De onderhoudshistorie is gecheckt en beoordeeld als sluitend door een deelnemer van 100% onderhouden
- Let op het juiste kenteken van de auto en of de datum waarop dit 100% Weblabel is verstrekt recent is
- De geldigheid van het 100% label is op te vragen bij de stichting. Vraag ernaar als u meer van de auto wilt weten!
- De Stichting 100% onderhouden is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van door het autobedrijf of derden ingevoerde of ingevoerde onjuiste gegevens
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.